Projekt Ministarstva unutarnjih poslova „Mobilni šalterski ured“ nastavlja se provoditi diljem Hrvatske.

Riječ je o šalterskom vozilu i koferu koji su namijenjeni prvenstveno građanima koji žive u udaljenim i lošije prometno povezanim krajevima, starijim, bolesnim, slabije pokretnim osobama i osobama s invaliditetom, ali i svim ostalim građanima koji žele obaviti upravne poslove bliže vlastitom domu.
Od 22. do 29. travnja korištenje mobilnog šalterskog vozila osigurano je na području PU karlovačke:

28. travnja na području općine Ribnik

Šaltersko vozilo za upravne poslove
U cilju poboljšanja komunikacije i suradnje s građanima, MUP-ovo šaltersko vozilo za upravne poslove omogućuje obavljanje kompletne potrebne procedure (uplate potrebnih iznosa, predaje zahtjeva i podizanje isprava) u nadležnosti MUP-a. U ovim mobilnim uredima građani mogu obaviti upravne poslove i poslove prijave (prebivalište i boravište), osobne iskaznice, putovnice, vozačke dozvole, registracije vozila, MBG-a. Vozilo, između ostalog, dolazi i do osoba kojima je zbog različitih razloga dolazak do policijske postaje ili u sjedište policijske uprave otežan, kao i do osoba koje su smještene u različitim ustanovama koje pružaju usluge socijalne skrbi, a obilazi i slabo naseljena mjesta, otoke i mjesta gdje dolazi do preopterećenja kapaciteta za šaltersko poslovanje.

Kofer za upravne poslove
MUP je zbog pružanja što kvalitetnije usluge i olakšavanja realizacije poslova vezanih uz upravne poslove osigurao kofer s opremom za mobilne urede, kojim se nastoji olakšati građanima, a posebno onima starije životne dobi i građanima koji stanuju u mjestima udaljenim od policijskih postaja. Kao i šalterskim vozilom, koferom za obavljanje upravnih poslova omogućeno je obavljanje poslova prijavništva, matičnog broja građana, osobnih iskaznica, vozačkih dozvola i registracije vozila. Sve potrebne uplate moguće je obaviti gotovinskim plaćanjem, a građanima savjetujemo da sa sobom ponesu fotografije potrebne za izradu dokumenata.